23 Ocak 2014 Perşembe

Sayfalar Yanıt Yermiyor - Google Chrome

Sayfalar Yanıt Yermiyor - Google Chrome


Çözüm: http://uzmanim.net/soru/sayfalar-yanit-yermiyor-google-chrome/2183
Google Chrome'da Sayfalar yanıt vermiyor hatası alıyorum.
Bir haftadır garanti.com.tr yani Garanti Bankasının web sitesine Google Chrome ile girmek istediğimde sürekli aşağıdak gibi hata alıyorum
Sayfalar Yanıt Vermiyor
Aşağıdaki sayfalar yanıt vermiyor. Bu sayfaların tekrar yanıt vermesini bekleyebilir veya sayfaları sonlandırabilirsiniz.
Sayfayı sonlandır - Bekle
Daha önce sorunsuz şekilde işlem yapabiliyordum. Firefox'da denedim bir sorun yok. Sadece Google Chrome Sayfalar Yanıt Vermiyor hatası veriyor.
Ayrıca garanti bankası internet şubesine girsem bile sayfada scroll yani kaydırma çubuğu çalışmıyor. Ok tuşları ile sayfanın alına inmem gerekiyor. Zaten Google Chrome'un bu yeni kaydırma çubuğuna bir türlü alışamadım. 
Google Chrome Sayfalar yanıt vermiyor hatasının çözümü nedir?
çözüm: http://uzmanim.net/soru/sayfalar-yanit-yermiyor-google-chrome/2183

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder