29 Aralık 2013 Pazar

Veri hatası döngüsel artıklık denetimi

Veri hatası döngüsel artıklık denetimi
Merhaba
Sanırım Pc virüs aldı, alt gr + ctrl + delete kombinasyonu çalışmıyordu sorunu hallettim +
Pc de donmalar yaşıyorum + güvenli mod da combofix çalıştırmak istedim, güvenli mod açılma ekranında '' - '' imlecinde siyah ekranda kalıyor, onu bir kenara bıraktım verilerimi yedeklemek istiyorum format için ama '' Veri Hatası Döngüsel Artıklık Denetimi '' diye bir hatayla karşılaşıyorum, ne yapmam gerekir şu an '' Hd Tune Pro '' programıyla '' Error Scan '' taraması yapıyorum.Gerçi taratmayı niye yapıyorum :) onuda anlamadım, bu saat de kafam iyice karışdı, hd sıcaklığı 34 *C miş benim ki 500 *C  havale gecirebilirim :)
Kullandığım işiletim sistemim Windows Xp Sp3 sorunun çözümü için ne gibi bir yöntem kullanabilirim?
sürç i lisan ettiysek affola

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder