27 Aralık 2013 Cuma

Aldığınız Windows işletim sisteminin product key bilgisi microsoft tarafından bloke edildiyse ne yapabilir?

Aldığınız Windows işletim sisteminin product key bilgisi microsoft tarafından bloke edildiyse ne yapabilir?

Özellikle internet üzerinden bu tip ürünler alan arkadaşların dikkat etmesi gereken konulardan biri ... Adını vermelimiyim kurallara aykırılık teşkil edermi bilmiyorum ... o yüzden ' internet ortamında alım satım yapılan online sitelerden birinden ( belkide en çok bilineninden ) bir ürün sipariş etmiştim ...
Sipariş ettiğim ürün Windows 7 ultimate 64 vs 32 bt idi ...  fakat aktivitasyon sırasında kutuda yazan product keyi microsoft' un bloke ettiğiyle alakalı bir uyarı yazısı geldi ve dolayısıyla ürünü kullanamadım ... zaten parayı programın kendisine değil kullanım hakkına yani lisansına ödersiniz ... böyle bir durumda bir arkadaşım microsoftu ara benzer bir durum olmuştu söyledim açtılar demişti ... tabii bende fatura yerine bilmiyorum fatura olarak işlevsellik kazanırmı bir mail çıktısı vardı ... daha sonra ilgili siteye kanuni işlem yapıldığını ve özellikle belli bir miktarın üzerinde satış yapanların kontrol altına alındığını öğrendim ... geç oldu tabii .. ürünü satan satıyor da vergisi ödeniyormu ... satan kişinin pazarlama yetkisi var mı ve işlem kanuni mi bunlar incelenmiş ... ve çok yüksek miktarlarda cezalar gelmiş ... hatta yazanlara göre babasının kredi kartını kullandığı için emekli maaşının kesilmesine neden olacak hayırlı evlatlar bile çıkmış ...
işte böyle bir durumda ; yasal olarak ne yapılabileceğine ilişkin önerileriniz var mı ? ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder