11 Ekim 2013 Cuma

bir virüs içeriyordu ve silindi

bir virüs içeriyordu ve silindi


internetten dosya indirmeye çalışıyorum. Dosya indirillir indirilmez siliniyor. Internet explorerChrome,Firefox hepsi ile denedim. Bir siteden download linkini tıklıyorum. Download başlıyor. Fakat bittikten sonra ekrana bir yazı geliyor [dosyaAdı].exe bir virüs içeriyordu ve silindi hatası veriyor ve dosya siliniyor. Açaba sorun .exe dosyalardan mı kaynaklanıyor diye başka birşey denedim bu sefer zip indireyim dedim [dosyadı].zip bir virüs içeriyordu ve silindi dedi.  Yani .rar, zipexe hiç fark etmiyor. Bilgisayar hepsini siliyor. Windows 7 kullanıyorum. Windows 7 ingilizce, aslında hata mesajı This file contained a virus and was deleted şeklinde. Dosyanın virüs içermediğine eminim download.com gibi güvenilir bir adresten indiriyorum. Acaba bu bir virüs mü? bir virüs içeriyordu uyarısının çözümü nedir?

http://uzmanim.net/Soru/bir-virus-iceriyordu-ve-silindi/868

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder